Команда дизайнерів очолювана Яном Беурелем зуміла наділити новий 2008-й власним характером, при цьому новачок зовні схож з старшим братом під індексом 3008. Яскраві світлодіодні ліхтарі попереду та позаду, величезні колісні диски та агресивний дизайн передньої частини 2008-го привертають увагу та вирізняють француза на фоні конкурентів. Також значний вклад в образ роблять декоративні елементи та кольори, які дозволяють індивідуалізувати кроссовер за бажанням клієнтів. Оскільки це вже друге покоління моделі, були враховані всі недоліки попередника та продукт виглядає цікаво та незвично.
Технічна частина Peugeot 2008 значно підросла за рахунок впровадження електричної модифікації е-2008 з акумуляторними батареями на 50 кВт/год, що означатиме пробіг до заправки не меньш ніж 300 км за вимірами по WLTP. Конкурентами електричного кроссовера від Peugeot можна вважати Kia e-Niro та Hyundai Kona Electric. Потужність електродвигуна 2008-го складатиме 135 к.с., тому розгін з 0 до 100 км/год триватиме біля 9 секунд. Для тих клієнтів що поки ще не можуть придбати електричну версію кроссовера пропонують бензинові та дизельні модифікації потужністю від 100 до 155 к.с. Двигуни мають три циліндри, і відрізняються один від одного лише рівнем форсування.
В середині Peugeot 2008 нас зустрічає сучасний інтер҆ єр та новітні технології. У французів власне бачення панелі приладів iCockpit, яка розміщена трохи вижче за рульове колесо. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні, більшість поверхонь мають м҆ яку фактуру та приємні як зовні, так і на дотик. В салоні кроссовера є просунута інформаційно-розважальна система з підтримкю USB-C та програмним забезпеченням для гаджетів Apple та Android.
Крім суто практичних якостей автомобіль наділений непоганими технічними характеристиками та ходовими якостями. Французи впевнені у успіху свого кроссовера і планують підвищити продажі моделі насам перед у Європі…